czwartek, 14 marca 2013

Szybka pizza

Witajcie :)

Dzisiaj mam dla Was szybki i bardzo dobry pomysł na pizzę. Czasem zdarza się tak, że mamy ochotę zjeść np. na kolację coś innego niż zwykłe kanapki, ale nie mamy czasu/ochoty na długie przesiadywanie w kuchni i trudne przepisy. Właśnie któregoś z takich dni, kiedy chciałam zrobić mojemu ukochanemu dobrą kolację, a nie chciałam spędzić tam 2h, z pomocą przyszło mi ciasto francuskie. To chyba jedna z tych rzeczy, którą warto mieć zawsze  w lodówce na czarną godzinę.

Szybko przystąpiłam do akcji. Ciasto pokroiłam na prostokąty wielkości kromki chleba, może odrobinę większe. Z koncentratu pomidorowego zrobiłam sos (dodałam trochę przypraw), którym posmarowałam prostokąty. Następnie posklejałam rogi, żeby obrębki były trochę grubsze. Dałam posiekaną szynkę, oliwki, posypałam serem żółtym i wstawiłam do piekarnika. Całość nie zajęła więcej niż pół godziny, a kolacja była naprawdę dobra. Oczywiście każdy może użyć dodatków według swoich upodobań. Jestem przekonana, że większość osób będzie zachwycona takim efektem. No chyba, że akurat nie lubią ciasta francuskiego ;) Poniżej zdjęcia trochę słabe, bo z komórki, ale ważna jest inspiracja :)



K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz