środa, 6 marca 2013

Kosmetolog

Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym Wam napisać o mojej przyjaciółce. Gdy zaraz po maturze stanęłyśmy przed wyborem studiów, ja wiedziałam jaki kierunek zacznę. Ania miała niezły orzech do zgryzienia. Rozum i rodzice podpowiadali "Pedagogika", natomiast serce głośno krzyczało "Kosmetologia". Ania złożyła dokumenty na pedagogikę, dostała się, jednak kosmetologia nie dawała o sobie zapomnieć. Postawiła wszystko na jedną kartę, zrezygnowała z pedagogiki i zaczęła wymarzone studia. Chociaż wbrew pozorom nie są to łatwe studia, Ania nie miała żadnego problemu żeby je skończyć. Wiele razy powtarzała, że to kocha i dla niej to przyjemność. Po skończeniu studiów jej wielkim marzeniem było otwarcie własnego gabinetu. W zeszłym tygodniu marzenie się spełniło, Ania po miesiącach poszukiwań i przygotowań zaczęła pracę w swoim gabinecie. Dzisiaj byłam i mogę z czystym sumieniem polecić. Nie dlatego, że znamy się jeszcze z piaskownicy, ale dlatego, że to naprawdę profesjonalistka, która z dużym zaangażowaniem podchodzi do swojej pracy. Jestem pewna, że dziewczyny, które od niej wyjdą będą zadowolone i wrócą jeszcze nie raz. Ja sama wracam już w poniedziałek na kwasy :) Może przygotuję Wam o tym osobną notkę.

Wszystkie dziewczyny z Krakowa i okolic zapraszam do gabinetu Ani. Znajduje się on w Krakowie na ul. Snycerskiej 27. Zapraszam również na jej stronę na FB, gdzie już niedługo będą pojawiać się informacje o zabiegach, promocjach itd. Cennik i listę zabiegów znajdziecie z informacjach. Gabinet kosmetyczny-Kosmetolog Anna Batko


Pozdrawiam,
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz