czwartek, 28 marca 2013

Pomarańczowe akcesoria

Witajcie :)

Wracam po krótkiej przerwie spowodowanej ostatnimi egzaminami na studiach. Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka fajnych dodatków do zwykłego stroju. Ja często ubieram się na czarno, a strój uzupełniam kolorowymi akcesoriami. Najczęściej są one pomarańczowe, bo to mój ulubiony kolor (zaraz po czarnym). A oto co znalazłam :)



Muszę przyznać, że trampki niesamowicie mi się podobają, może jeśli będę miała możliwości finansowe, to sobie takie kupię. Torebka jest z Parfois, portfel ze Słonia Torbalskiego (dostałam taki sam pod choinkę), chusta, to również Parfois. Bransoletkę możemy znaleźć na stronie i stoiskach ByDziubeka. Podobne okulary przeciwsłoneczne kupiłam 2 lata temu w H&M. Kolczyki są bardzo pozytywne i jeśli znajdę gdzieś podobne, to sobie kupię. Zegarki tego typu możemy kupić w wielu sklepach i pewnie również na allegro.

Jeżeli spodobał Wam się mój pomysł, to piszcie w komentarzach. Może wtedy poszukam również inspiracji w innych kolorach :)

K.

2 komentarze:

  1. fajne rzeczy, najbardziej podobaja mi się nutki i chusta, zresztą sama ostatnio odkryłam Parfois, na razie patrzyłam w internecie co mają i upatrzyłam sobie takie kolczyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutki według mnie są genialne, podobną chustę kupiłam kiedyś na takim krakowskim bazarze za 10zł. Warto szukać w takich miejscach :)

      Usuń