wtorek, 26 lutego 2013

Wiosenne inspiracje z Kappahl

Witajcie :)

Dzisiaj za oknem jest ponuro, więc w ramach odganiania chmur i zimy uznałam, że poszukam w internecie wiosennych ubrań. Jako, że ostatnio najczęściej ubieram się w sklepie Kappahl, to od razu weszłam na ich stronę i tam znalazłam kilka ubrań, które chętnie bym przygarnęła. Może uda mi się kupić, którąś z wybranych przeze mnie rzeczy. A może, któraś z Was znajdzie coś dla siebie? Większość wybranych przeze mnie ubrań, to bluzki, ale właśnie tą część garderoby lubię najbardziej.

79,90zł  
79,90zł

79,90zł

79,90zł

79,90zł

79,90zł  
139zł

99,90zł
189zł

189zł

189zł

Podejrzewam, że zdecyduję się na któreś z tych spodni, bo i tak jestem na kupnie. A i t-shirt pewnie też jakiś wpadnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz