piątek, 8 lutego 2013

Prezent walentynkowy i piosenka dnia :)

We wtorek mój ukochany zrobił mi ogromny wcześniejszy prezent walentynkowy i podarował mi bilety na koncert, o którym marzyłam już od dawna :) Tak więc 15 lutego idziemy na koncert Piotra Bukartyka. Zakochałam się w nim dzięki jego piątkowym występom w radiowej Trójce. Mój P. mówi, że ostatnio meloman ze mną pełną gębą, więc bardzo cieszę się na ten koncert :)


Dodatkowo gdy pochwaliłam się prezentem na FB, mój kuzyn napisał do mnie, że dostał od samego p. Piotra płytę z autografem i jeśli chcę, to mi ją odda. Tak więc weszłam w posiadanie nowej płyty :)



Po przesłuchaniu jej cały czas gra mi w głowie piosenka "Kobiety jak te kwiaty". Polecam posłuchać, bardzo życiowa :)


Pozdrawiam,
Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz