środa, 2 stycznia 2013

Tag: O mnie

Witajcie :)

Bardzo spodobał mi się robiony ostatnio przez dziewczyny na YT Tag o mnie. Postanowiłam, że i ja go zrobię, dzięki czemu będę mogła Wam trochę o mnie opowiedzieć :) Jeśli będziecie mieli jakieś dodatkowe pytania, to zostawcie je w komentarzu, chętnie odpiszę :)


1.  Jak masz na imię?
Myślę, że wszyscy czytelnicy wiedzą, że mam na imię Kasia.
2. Kiedy masz urodziny?
Urodziłam się 5 sierpnia 1988 roku, jestem zodiakalnym Lwem.
3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Jestem studentką ostatniego semestru Socjologii, specjalność Psychosocjologia, już nie mogę się doczekać kiedy skończę studia i obronię magisterkę. Jeśli chodzi o wymarzoną pracę, to bardzo chciałam być fryzjerką, ale potem się okazało, że w ogóle nie posiadam talentu w tym kierunku. Chociaż od niedawna  dużą przyjemność sprawia mi czesanie mojej siostry.
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Tak, mam chłopaka.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Dawniej słuchałam Eski Impreski, teraz nie mogę znieść tego, co tam puszczają. Zmieniłam radio na Trójkę i bardzo odpowiada mi puszczana tam muzyka. A zespół, za którym najbardziej szaleję to Skunk Anansie, bardzo podoba mi się też ostatnia płyta Marii Peszek.
6. Czy pracujesz?
Od 2 miesięcy nie pracuję, powinnam pisać pracę magisterską, ale póki co nie mogę (nie chcę) się do tego zabrać. Bardzo chciałabym znaleźć już nową pracę i nie siedzieć w domu.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Przede wszystkim poczucia humoru, bo nie wytrzymałabym ze smutasem.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Najczęściej do ukochanego, często złe emocje trawię w sobie, koleżanki też czasem muszą wysłuchać swoje.
9. Ulubione jedzenie?
Co tu dużo mówić, kocham jeść i jestem wszystko-żerna, no prawie wszystko. Moją ulubioną potrawą jest, to na co akurat mam ochotę.  Ale jestem ogromną fanką pierogów ruskich.
10. Ulubiona część garderoby?
Swego czasu bardzo lubiłam kupować biustonosze, miałam ich sporo. Z odzieży, to chyba koszulki, najchętniej z nadrukami. Z dodatków, zdecydowanie torebki, mam ich całą masę i cały czas chce mi się więcej.
11. Czy masz zwierzątka?
Tak, mam psa, jego rasa to Owczarek Francuski Beauceron Jeśli kiedykolwiek będę mieszkać sama, to wezmę sobie koteczka. Przez mój dom przewinęły się świnki morskie, chomiki i żółw. Bardzo chciałam mieć jaszczurkę.
12. Ulubione miejsce?
W domu kuchnia, bo uwielbiam gotować i pichcić, oraz  łóżko, bo jestem strasznym śpiochem. W Polsce zdecydowanie Kraków, uwielbiam z w nocy jeździć samochodem po pustym, oświetlonym mieście, zawsze jak wchodzę na Krakowski Rynek, to w głowie pojawia mi się myśl „kocham to miejsce”. Drugim ulubionym miejscem w Polsce są Mazury, one mnie uspakajają. Bardzo żałuję, że Kraków i Mazury nie są obok siebie. Wtedy nie musiałabym z niczego rezygnować :( Jak już zarobię te miliony, które mam w planach, to kupię sobie chatkę na Mazurach z własnym kawałkiem jeziora.
13. Czy masz drugie imię?
Tak, Karolina, ale bardzo nie lubię tego imienia.
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Na studiach bardzo lubiłam przedmioty związane z psychologią. W szkole średniej bardzo lubiłam WOS i to z niego zdawałam maturę.
15. Ulubiony napój?
Bardzo lubię kawę, ale odkąd mam problemy z nadciśnieniem zrezygnowałam z tego napoju. Piję dużo zielonej herbaty i naprawdę ją lubię. Z takich mniej zdrowych, bardzo lubię Cherry Coke.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Ostatnio bardzo spodobała mi się piosenka Matisyahu- Sunshine, od dłuższego c zasu kocham piosenkę Skunk Anansie- God Loves Only You, mam ją ustawioną jako dzwonek w telefonie.
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Jeśli córka, to Gabrysia (uwielbiam Gabrielę z Jeżycjady Małgorzaty Musierowicz, zawsze ją podziwiałam i to dlatego). Jeśli kiedykolwiek będę miała dziecko z moim ukochanym, to pewnie będzie Jagoda, bo on uwielbia to imię i nie znosi sprzeciwu. A tak naprawdę, to wszystko wyjdzie w tzw. Praniu.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Moim ulubionym sportem jest leżing J Lubię pływać, ale niestety nie pałam wielką miłością do sportów.
19. Ulubiona książka?
Wiele książek lubię, jedną z nich jest Samotność w Sieci, bardzo podobała mi się cała saga Millennium, ostatnio czytam biografie, jedna z ulubionych to M. Czubaszek „Każdy szczyt ma swój Czubaszek”
20. Ulubiony kolor?
W ubraniu czarny, najczęściej można mnie spotkać ubraną właśnie na czarno, a inny ulubiony kolor, to pomarańczowy.
21. Ulubione zwierzątko?
Zdecydowanie psy, bo są bardzo mądre i oddane.
22. Ulubione perfumy?
Odsyłam do notki o ulubionych zapachach :) <klik>
 23. Ulubione święto?
Może, to zabrzmi bardzo dziwnie, ale moim ulubionym świętem w roku jest Wszystkich Świętych. Uwielbiam tą atmosferę, zadumę i widok pięknie oświetlonych nocą cmentarzy. To bardzo mnie uspokaja i daje dystans, niejednokrotnie przyprawia o łzy, ale lubię to.
24. Czy skończyłaś liceum?
Tak, skończyłam LO, klasa o profilu Europejskim, cokolwiek to znaczyło ;)
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Wielokrotnie, najdalej na Dominikanie, bardzo chciałabym wrócić do Chorwacji i jeszcze raz zwiedzić Pragę.
26. Czy mówisz w innych językach?
Mówię po angielsku i coraz bardziej, to lubię. Uczyłam się też niemieckiego, którego nie znoszę i nie jestem w stanie nic powiedzieć w tym języku. Na licencjacie uczyłam się też hiszpańskiego, ale brakło samozaparcia, żeby naprawdę się nauczyć. W obecnej chwili już nic nie pamiętam L
27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, mam siostrę Magdę, jest 2 lata młodsza ode mnie.
28. Ulubiony sklep?
Ubraniowy to C&A i Kappahl. Lubię chodzić do empiku i matrasu. Trzęsawki ze szczęścia dostaję w Duce, Ikeii i Home&You, na działach związanych z dodatkami do kuchni. Rozpływam się nad robotami kuchennymi, szklankami i szpatułkami :) Moim marzeniem jest mieć własny Thermomix (mamy w domu, ale chciałabym mieć też w swoim domu, jak kiedyś będę taki posiadać) i Kitchen Aid.
29. Ulubiona restauracja?
W Krakowie niedawno odkryliśmy Kebab  u Sammiego, pychotka (na ul. Wawrzyńca), często chodzimy do Chińczyka na ul. Kalwaryjskiej. Lubię też Karczmę pod Wielką Solą w Wieliczce, mają wyborne żeberka w miodzie i piwie.
30. Czy lubisz szkołę?
Lubiłam chodzić do szkoły, ze względu na koleżanki i kolegów z klasy, jedynie w LO nie trafiłam zbyt dobrze i nienawidziłam swojej szkoły jak i większości klasy. Lubię swoją uczelnię, chociaż momentami doprowadza mnie do szewskiej pasji, przez 1,5 roku pracowałam na swojej uczelni, poznałam ją od podszewki i momentami byłam nią bardzo mocno rozczarowana.  Bardzo lubiłam studia dzienne, bo to jednak jest inne życie, magisterkę robię zaocznie i uważam, że to straszna pomyłka.
31. Ulubiony youtuber?
Zdecydowanie Agnieszka- 82Inez <klik>, mogłabym na nią patrzeć godzinami, jest niesamowicie rzeczowa, konkretna, ale też zabawna. Za rzeczowość, super poczucie humoru i dystans do siebie i świata lubię Xbebe18 <klik>
32. Ulubiony film?
Nie wiem, nie mam, lubię wiele filmów, mogę powiedzieć, że nie lubię głupkowatych, amerykańskich komedii, z resztą większość polskich komedii też jest słaba. Ostatnio spodobało mi się Good Bye Lenin, Tamara i mężczyźni, bardzo lubię 4 wesela i pogrzeb. Lubię czarny humor i specyficzne poczucie humoru, momentami bardzo abstrakcyjne.
33. Ulubiony program w telewizji?
Lubię oglądać Ugotowanych, ale nie mam swojego ulubionego programu. Jeżeli chodzi o kanał, to bardzo często oglądam TVN24.
34. PC czy Mac?
Nigdy nie miałam styczności z Mac, więc zdecydowanie PC.
35. Jaki masz telefon?
 Po ukochanym odziedziczyłam Nokię E51, marzę o iphone 4s.
36. Ile masz wzrostu?
Ok. 167cm wzrostu, chyba tyle mam wpisane w dowodzie. 

A to piosenki, o których pisałam w punkcie 16 :)

Skunk Anansie- God Loves Only You

 

Matisyahu- Sunshine



 Mam nadzieję, że Wam się spodobało :)

Pozdrawiam,
Kasia :)

1 komentarz:

  1. Dużo tych pytań ;). Może też polubię Kraków... Najwyższa pora, skoro tu mieszkam ;). Też lubię Good Bye Lenin :)

    OdpowiedzUsuń