środa, 16 stycznia 2013

Szybki i pyszny makaron :)

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na bardzo szybki i wyśmienity makaron. Kiedy jeszcze pracowałam często rano zdarzało się, że nie miałam przygotowanego obiadu do zabrania ze sobą. Właśnie takiego dnia zrobiłam ten pyszny makaron, którego przygotowanie zajęło mi ok. 15-20 minut.

Składniki:
- dowolny makaron, ja miałam penne
- szpinak świeży lub mrożony
- pierś z kurczaka
- suszone pomidory w oleju
- ząbek czosnku
- przyprawy

Na początku gotujemy makaron. Na patelnię wlewamy trochę oleju z pomidorów suszonych, gdy się nagrzeje dodajemy pokrojoną w kostkę i przyprawioną według uznania pierś z kurczaka. Gdy się usmaży przekładamy na talerz, lub do miseczki. Następnie na tą samą patelnię dolewamy trochę oleju, rzucamy szpinak i czosnek, gdy trochę się podsmaży dodajemy pokrojone suszone pomidory i z powrotem usmażonego kurczaka. Po chwili dodajemy ugotowany makaron, dolewamy jeszcze trochę oleju z pomidorów, żeby danie nie było zbyt suche. Doprawiamy do smaku i danie jest gotowe :)

Przepraszam za jakość zdjęcia, ale mam słaby aparat w telefonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz