czwartek, 13 grudnia 2012

Organizacja kosmetyków kolorowych

Witajcie :)

Dzisiaj z nudów zrobiłam porządek w swojej komodzie i w kosmetykach kolorowych. Już od dawna się o to prosiło, bo zapanował tam pewien chaos i sama nie wiedziałam, co, gdzie mam, co się nadaje, a co już trzeba wyrzucić. Byłam zaskoczona, że tak szybko mi poszło. Od razu postanowiłam porobić zdjęcia i napisać o tym notkę.

W tym wiklinowym koszyku  trzymam kosmetyki do pielęgnacji twarzy czyli wszelkiego rodzaju maseczki i antyperspiranty. Większość maseczek mam odlanych od naszej kosmetyczki.

Moje podkłady, a wśród nich mój ulubieniec Max Factor :)

Paletki cieni, co ciekawe większość w brązach i beżach :)

Pudry, róże, rozświetlacze i bronzery.

Sypkie cienie i pigmenty

Eyeliner, bazy pod cienie, paletka do brwi Catrice i korektor MAC.

Pojedyncze cienie do powiek.

Rzadziej używane kosmetyki do ust, te, które używam często zawsze mam przy sobie w torebce.


Dwie duże palety do makijażu, tej z Oriflame prawie wcale nie używam.

Tutaj takie rzeczy, które nie miały swojego miejsca.

W tym kubeczku są kosmetyki, które bardzo rzadko goszczą na mojej twarzy.

Całość obecnie prezentuje się tak:
Jedyna rzecz, która mnie denerwuje, to wypadające dno szuflady, niestety te komody z IKEI takie są. Muszę ją jakoś usztywnić, albo wymienić spody.

Na dzisiaj to tyle, następnym razem pojawi się szybki i pyszny przepis.

Pozdrawiam,
Kasia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz