wtorek, 20 listopada 2012

Recenzja L'oreal False Lash Telescopic

Witajcie :)

Już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem napisania kilka słów o nowym tuszu  Telescopic. Przyznam szczerze, że kupiłam go tylko dlatego, że ze sklepów została wycofana jego poprzednia (i moja ulubiona) wersja, z braku pomysłu jaki inny tusz mogłabym kupić, zdecydowałam się na ten. Dodatkowo za kupnem przemawiał fakt, że tusz był w promocji za 45 złotych, jego standardowa cena to ok. 55-60zł. Tak naprawdę gdzieś w środku tliła się nadzieja, że jednak ten tusz się sprawdzi i będzie tak samo dobry jak jego poprzednik.

Nie mogę powiedzieć, że ten tusz jest zły, ale niestety nie dorasta do pięt swojemu starszemu bratu. Na pewno nie jest przeznaczony dla osób, które chcą pogrubić swoje wątłe rzęsy.


Szczoteczka swoim wyglądem przypomina mi tą z Volume Milion Lashes. Jest bardziej rozbudowana od swojej poprzedniczki.

Niestety pozostałe zdjęcia nie są wykonane przeze mnie, gdzieś posiałam aparat i nie mogę go znaleźć, a nie chciałam zwlekać z napisaniem tej recenzji.

Po lewej stronie nowa szczoteczka, po prawej stara.

Plusy:
+ nadaje rzęsom ładną czerń
+ nowoczesne i poręczne opakowanie
+ efekt wydłużenia

Minusy:
- dosyć wysoka cena
- początkowo może sklejać rzęsy
- kruszy się (w poprzedniej wersji, to nie do pomyślenia)
- trzeba się mocno napracować, żeby osiągnąć ładny efekt
- robi z rzęs owadzie nóżki
- osoby, które są przyzwyczajone do poprzedniej, mniejszej szczoteczki mogą mieć początkowo problem z brudzeniem powiek przy aplikacji produktu

Podsumowując:
Jak dla mnie ten tusz ma więcej minusów niż plusów i tak na prawdę raczej nie jest wart swojej ceny. Zniosłabym ten efekt owadzich nóżek, bo fajnie wydłuża, ale kruszenie się ostatecznie przesądziło, że nie jestem z niego zadowolona i raczej nie kupię go ponownie. Jestem mocno zawiedziona, że jego poprzednik został wycofany i w drogeriach nie można już go dostać, a na allegro boję się kupować, żeby nie trafić na podróbkę. Muszę szukać nowego ideału.

Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz