wtorek, 27 listopada 2012

Domowe DIY

Witajcie :)

W zeszłym tygodniu wzięłam się za niewielkie zmiany w mojej łazience, część rzeczy poprzenosiłam i pochowałam np. detergenty, żeby nie stały na widoku. Przez to zrobiło się trochę pusto. Zainspirowana przez Kasię, Ciasteczko25 wybrałam się dziś do sklepu Nanu-Nana i zrobiłam małe zakupy, żeby coś zmienić i w jakiś sposób udekorować łazienkę. Byłam mega podniecona moim pomysłem. Gdy tylko wróciłam do domu zabrałam się za robienie zdjęć i wykonywanie mojego projektu. Zdjęcia zamieszczam poniżej :)

Plastikowy, duży talerz, cena 4,50zł

Kolorowe kamyczki (był dosyć spory wybór kolorów), cena 4,90 zł za opakowanie
Świeczek nie kupowałam, są bordowe, bo akurat takie miałam w domu.
Muszelki były zebrane podczas wakacji :) Ale nawet to można kupić ;)
I czas na efekt końcowy :)





Mnie się to bardzo podoba, może świeczki nie pasują idealnie kolorystycznie, ale jak te się wypalą, to wtedy kupię białe.

Pozdrawiam,
Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz