poniedziałek, 12 listopada 2012

E-naturalne.pl

Miałam być systematyczna, miałam, coś mi nie wychodzi. Koniecznie muszę się zdyscyplinować :)

Ostatnio wraz z koleżanką zrobiłyśmy wspólne zamówienie w polecanym przez wiele dziewczyn z YT sklepie www.enaturalne.pl

Kupiłam kilka produktów, które już jakiś czas temu chodziły mi po głowie. Wybór padł na 4. Przetestowałam je wstępnie, ale muszę jeszcze opracować ile rozrabiać, żeby nie marnować kosmetyku. Na pewno po dłuższych testach napiszę recenzję. Z resztą mam kilka innych recenzji w planach.

Spiruliną zaintrygowała mnie 82inez , długo zastanawiałam się czy kupić, czy nie. Bałam się zapachu, który okazał się do zniesienia. Zastanawia mnie tylko, czy to normalne, że po jakiś 10 minutach od nałożenia skóra zaczyna mnie swędzieć i piec? Muszę jeszcze o tym poczytać.

Nad peelingiem enzymatycznym zastanawiałam się już jakiś czas. Zaryzykowałam i kupiłam. Ma przyjemny pudrowy zapach. Zobaczymy jak będzie się sprawował.

Na glinkę zieloną zdecydowałam się z jednego, bardzo prostego powodu. Otóż jakiś czas temu bardzo pogorszył mi się stan cery i staram się z tym walczyć w każdy możliwy sposób. Na razie nakładałam na twarz tylko raz, więc nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Przetestuję, to podzielę się opinią.

Wodę z kwiatu pomarańczy kupiłam, aby wszystkie poprzednie produkty rozrabiać właśnie w niej. Nie wiem czy to dobre rozwiązanie, też muszę doczytać i wypytać kilka osób. Jeśli okaże się, że nie mogę tak robić, wtedy będę używać do przemywania twarzy.


Muszę przyznać, że jestem bardzo podekscytowana tą przesyłką i testami. Na pewno napiszę jakąś recenzję, jak dłużej poużywam tych produktów.

Pozdrawiam,
Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz