czwartek, 18 kwietnia 2013

Muffiny z borówkami

Z okazji 60 wpisu zapraszam Was na przepis. :)

Jakiś czas temu nasza sąsiadka przyniosła nam sporo mrożonych borówek, mama zrobiła pierogi, a ja zrobiłam muffinki. Szukałam przepisu w internecie i <ten> wydał mi się najciekawszy. Nie miałam mąki razowej, ani cukru trzcinowego, więc zastąpiłam zwykłym białym i mąką tortową. Też było dobre :)

Składniki:
2 szklanki mąki tortowej,
2/3 szklanki cukru białego,
1 łyżeczka sody oczyszczonej,
1 łyżeczka proszku do pieczenia,
2 jajka,
1/2 szklanki oleju roślinnego,
1/2 szklanki mleka,
1,5 łyżeczki ekstraktu śmietankowego,
jagody.
Osobno łączymy mokre składniki, osobno suche. Następnie mokre przelewamy do suchych, mieszamy, dodajemy borówki i wykładamy do foremek na muffiny. Pieczemy ok. 20-30 minut w 180 stopniach. A potem już tylko jemy i delektujemy się ich pysznym smakiem :)


1 komentarz: