środa, 5 czerwca 2013

Mobile mix #1

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam Was na notkę z nowej serii, czyli zdjęcia z telefonu :) Od miesiąca mam nowy telefon, który robi dużo lepsze zdjęcia. Od tej chwili staram się uchwycić co nieco, żeby móc Wam pokazywać.

Uwielbiam jak mój P. gotuje dla mnie pyszności :)

Krem z brokułów wg. mojej mamy- tutaj z ciemnymi grzankami i prażonym słonecznikiem :)

Czekoladki ukraińskie :)

W cyklu jedziemy na wycieczkę ;)



Taką paskudną pogodę mamy w Krakowie od kilku dni :(

I kawałek Wawelu :)


Chciałam Wam zrobić zdjęcie Wawelu nocą ;)    


Park Zdrojowy- Rabka Zdrój :)










Nasz ogród i nasze zwierzaki :)


Szary przystojniak :)


Dawniej dużo czasu spędzałam na tej huśtawce :)


Taaaka pieczara nam wyrosła pod magnolią :D







Mam nadzieję, że się podobało :)

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz