poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Tag: 50 przypadkowych faktów o mnie :) cz. II

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam Was na drugą i ostatnią część tagu z faktami o mnie :)

26. Jestem uzależniona od internetu. Niestety czasem potrafię zmarnować wiele godzić przy komputerze.
27. Często z moim chłopakiem mówimy do siebie po angielsku. Opowiadamy sobie różne głupoty i dodatkowo przybieramy śmieszny akcent.
28. Bardzo lubię robić sobie żarty, opowiadać kawały i wkręcać kogoś. Najczęściej żartuje z mojego chrzestnego. Dzięki Bogu, on mi wybacza ;)
29. Jeżeli mam ochotę przeczytać jakąś książkę, to ja kupuje. Lubie mieć w domu, to co przeczytałam.
30. Jeżeli ktoś mnie o coś prosi, to nie potrafię odmówić.
31. Jestem typem domatora. Zamiast iść na imprezę wolę posiedzieć w domu i odpoczywać.

32. Bardzo długo nie lubiłam nosić sukienek, ani spódnic.
33. Nienawidzę nosić rajstop. Wole wyjść w zimny dzień z gołymi nogami niż założyć rajstopy.
34. Nie noszę butów na obcasach, bo nie potrafię w nich chodzić. Nie dość, że chodzę koślawie, to w dodatku bardzo bolą mnie nogi.
35. Nie boje się żab, ślimaków oraz pająków. Za to panicznie boje się szczurów, tych dzikich.
36. Uwielbiam straszyć moja siostrę i obrzydzać jej jedzenie. Tak, wiem, to dziecinne, ale mnie to sprawia frajdę ;)
37. Uwielbiam spać, gdyby za to płacili byłabym bardzo bogata.
38. Bardzo łatwo się wzruszam, ale nie lubię tego okazywać.
39. Lubię zmieniać fryzury i kolor włosów. Szybko się nudzę i ciągle szukam nowych pomysłów.
40. Kilka lat temu chodziłam przez rok na mecze Wisły Kraków. Wtedy Wisła była w swojej szczytowej formie i takie mecze były sporą dawką super emocji.
41. Nie lubię kąpieli w wannie. Zdecydowanie bardziej lubię prysznic. W wannie się nudzę i jest mi za gorąco.
42. Miałam na kasecie film Spice World, w którym występowały dziewczyny ze Spice Girls. Znałam ten film na pamięć :)

43. Jak większość nastolatek kochałam się w Enrique Iglesias. I tak samo nienawidziłam tej laski, którą wziął z tłumu na scenę podczas koncertu z Polsce.
44. Piosenka która kojarzy mi się z dzieciństwem to No Doubt "Don't speak"
45. Gdy po komunii ścięłam włosy na długość do ucha, to mój dziadek obraził się na moja mamę za to ze mi na to pozwoliła. Nie oddzywał się do nas kilka dni.
46. Gdy miałam jakieś 5 lat posadziłam moja młodszą siostrę na toalecie, namydliłam jej głowę i pięknie obcięłam włosy. Fryzjerka mamy kazała mi przysięgać ze już nigdy nikomu nie będę obcinać włosów.
47. Mieliśmy kiedyś małe pieski, które nazwalam jak samochody. Były Corsa, Hummer, BMW i Mercedes.
48. Mam 167cm wzrostu.
49. Moją ulubioną kapela muzyczna jest Skunk Anansie
50. Dzisiaj są moje 25 urodziny :)


Pozdrawiam,
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz